Denne publiseringen er arkivert under:

Hjemmeside høydepunkter,
pressemelding

The Six Million Dollar Man: sesong 6 omslag av Alex Ross

8. oktober 2013, Mt. Laurel, NJ-New York Comic-Con kunngjøring: Dynamite samt NBCUniversal TV-forbrukerprodukter avslører glade for at den verdsatte TV-actionhelten oberst Steve Austin skal feire sitt 40-årsjubileum ved å returnere til tegneserier i den Kommende seks millioner dollar mann: sesong 6 -serie, sett omgående å overholde den tradisjonelle TV -kontinuiteten. Med den komponerende ferdigheten til den prisbelønte forfatteren James Kuhoric (Army of Darkness) samt kunstverk av Juan Antonio Ramirez, vil den kommende seks millioner dollar mannen: sesong 6 tegneserier introdusere med omslag av den legendariske maleren Alex Ross (Kingdom Come).

Kunst fra problem nr. 1 av Juan Antonio Ramirez

En direkte oppfølging av den tradisjonelle TV-serien, sesong 6-serien Pits Steve Austin og hans pålitelige handler Oscar Goldman mot en useriøs fraksjon av OSI. En ny type infiltrasjonsmiddel er det essensielle for det forræderske maktspillet – en som er robot så vel som helt lydig mot forræderne. Kan en sjelløs enhet gjøre verdens aller første bioniske fyr foreldet? Seks millioner dollar mann: Sesong 6 vil ha spesiell sjarm for mangeårige fans, da den beryktede skurken Maskatron debuterer for aller første gang innen historiekontinuitet med en voldsom så vel som skremmende formål. Videre vil Austins funksjon som NASA -pilot komme tilbake til fremtredende, som konspirasjoner inkludert utenomjordisk innovasjon samt nære møter slår rot på OSI.

“Å kunne fortelle en historie om Steve Austin er en livstidsambisjon,” uttaler forfatteren James Kuhoric. “Den seks millioner dollar fyren var en hjørnestein i positive ungdomsminner, og stakk med meg gjennom tre tiår. Konseptet med en fyr som kunne gjøre alt han ønsket, men valgte imidlertid alltid å gjøre den ‘rette tingen’, fengslet meg. Tid og tid igjen ville Steve vise oss at det virkelig ikke var enheten som gjorde fyren spesiell, det var fyren som gjorde maskinene spesielle. Den biten stimulerer barndommen, den skjulte perlen som ba meg gjøre det beste, fast med meg hele denne tiden. Hver gang fordi jeg ville høre den unike åpningskredittvurderingssekvensen, ville jeg bli gjenopprettet til en renere sinnsramme – en der du kan løse alle typer problemer med bioniske lemmer, et skjevt smil, samt et økt øyenbryn. ”

“Da mennene på Dynamite introduserte Kevin Smiths bioniske fyr (en moderne reimaginering av karakteren), sjekket jeg den lojalt hver måned, men jeg savnet fortsatt originalen,” heter det i Kuhoric. “Da Dynamite autoriserte tonehøyde for fortsettelsen av den opprinnelige serien som valgte seg etter den siste femte TV -sesongen, forsto jeg at jeg måtte gjenopprette alle tingene som gjorde det spesielt for meg på dagen. Boken har et spesielt utseende, samt vil fungere mange av primærpersonene fra serien. Vi gikk ut av metoden vår for å bruke ‘Kung Fu Sluggish Motion’, støyeffektene, så vel som alle odititetene i den alderen, slik at tegneserien ville føles som den originale TV -serien. ”

Bionisk fyr snu av Juan Antonio Ramirez

Kuhoric kommenterer kunstarbeidene, “Da jeg så de aller første snuoperasjonene fra kunstneren Juan Ramierez, ble jeg overrasket. Bildene hans fremkalte det spesielle jeg alltid hadde sett i showet, så vel som han brakte et friskt mye mer moderne utseende på sidene generelt. Dynamite ville ta det et skritt enda mer ved å få Alex Ross til å male primærdekslene for den nye serien. Som en livstidskomisk -fan, er det en sann ære å ha bransjens mange produktive maler bidra med sitt fantastiske arbeid med en av historiene mine. Uansett hva denne nye serien kommer til å bli ferdig med omsorgen for livstidsfans bak. ”

Oscar Goldman Turnaround av Juan Antonio Ramirez

Den prisbelønte maleren så vel som markedsikonet Alex Ross tilbyr ikke bare omslagene for sesong 6, han gjorde også boken tips for å etablere et lenge mistet stykke SMDM-actionfigurhistorie til en av franchisets mange fryktinngytende skurker. “Maskatron -leketøyet var mitt foretrukne leketøy som vokste opp,” uttaler Ross. ”Jeg spilte med det i hjel, og gjorde det til forskjellige karakterer fra den seks millioner dollar mannen, i tillegg til andre tegneseriefigurer som jeg kanskje gjør det til. Jeg er begeistret for å hjelpe det med å gi det liv i en full historie. ”

“Når du valgte hvilken hendelse som ville være overbevisende for fans av showet, så det ut til at det var ideelt å levere den sjette sesongen,” uttaler Nick Barrucci, administrerende direktør samt utgiver av Dynamite. ”Vi ønsket å utvikle oss på mytene, så vel som å gjøre det, vi følte at det måtte være nye skurker. I diskusjoner tenkte vi: Hvorfor ikke bringe inn i serienEn skurk som fansen ville forstå fra lekene, selv om han ikke var i TV -serien? Hvorfor ikke ha en skurk som kan være jokeren til Steve Austins Batman, eller lege blekksprut til Spider-Man? Nøyaktig hvordan skyver konvolutten? I tillegg til at jeg må si, tok Jim Alexs konsept og løp med det. Nye så vel som eksisterende fans kommer til å bli overrasket over den tiden, så vel som omsorg som gikk inn for å sette sammen serien som vil hjelpe til med å feire Steve Austins 40 -årsjubileum, så vel som utover. ”

For kunst så vel som mye mer informasjon, besøk :.